Opinie użytkownika (3)

Personel nie dokońca...
Personel nie dokońca poinformowany o asortymencie jaki posiada na sklepie , zławszcza panie , tz. ZMIANOWE, które opryskliwe odnoszą sie do klienta, towar nie zawsze świerzy , czesto sprzedawany jako dziś przywieziony, tort zamówiony ,połamany , smaczne kanapki , chodze bo niektóre osoby z personelu podchodzą do mnie jako do stałego klienta troche inaczej , ogólnie sklep czysty , w zależnosci od zmiany personelu na sklepie

Maciej_495

15.04.2011

B&M WENTA

Placówka

Gdynia, Starowiejska

Nie zgadzam się (2)
Brak wiedzy na...
Brak wiedzy na temat towaru u personelu obsługującego, czesty brak mozliwości znalezienia personelu w celu zapytania o towar czesto niedziałające czytniki w celu sprawdzenia cen, różnice miedzy cenami podanymi na półce n cenami faktycznymi przy zakupie, żle oznakowany i ustawiony towar, zła obsługa przy kasie , duze kolejki oraz częsty brak kodów towaru co powoduje wydłuzanie czasu oczekiwania na obsługę

Maciej_495

15.04.2011

Tesco

Placówka

Gdynia, Kcyńska 27

Nie zgadzam się (1)
Niezbyt miał obsługa,...
Niezbyt miał obsługa, niepotrafiaca udzielić podstawowych informacji na temat towru odnosząca się opryskliwie wobec klienta zwłaszcza starszych osób, brudno na sklepie, miejscami klejąca się podłoga, nie estetycznie ułożony towar, często pozostawiony na paletach, brak dostepu do niektórych towarów, niezgodność cen , czesto różniiących się z cena podana na półce a przy płaceniu w kasie

Maciej_495

15.04.2011

Biedronka

Placówka

Malbork, Wojska Polskiego 54

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi