Dnia 03.11.2008 został wykonany telefon przez kuriera firmy Schenker do mnie z informacją iż pozostawia przesyłkę mojej sąsiadce, poinformował mnie że ... "nazywa się Drzymała." Po czym podziękował i się rozłączył. Prawidłowo kurier powinien zostawić awizo lub ewentualnie wykonać telefon i zapytać gdzie może doręczyć przesyłkę np u rodziny.
Dnia 18.10.2008 dokonałem zakupu bluzki w sklepie Orsay w Swadzimiu w cenie 69,99. Po sprawdzeniu dokładnie bluzki w domu znalazłem uszkodzenie w postaci błędu (dziurki). Następnego dnia chciałem wymienić bluzkę na niewadliwą niestety okazało się iż takiego rozmiaru już nie mają, pracownik zaproponował mi jednak wymianę na inną bluzkę. Wymieniłem bluzkę na inną a w ramach rekompensaty dostałem smycz.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.