kolejka przy kasie. Jeden sprzedawca obsługuje a drugi robi hot dogi. Nie rozumiem polityki firmy. Jeśłi chcą prowadzić działalność gastronomiczną to proponuję zatrudnić dodatkowy personel a nie robić to kosztem oczekujących klientów. Pozatym paliwo najdroższe w Polsce. Nonstop nie działa maszyna do pompowania kół i nonstop są kolejki
Personel powolny, zajmuje się kiełbaskami zamiast przyspieszyć obsługę.Straszne kolejki i nikt z tym nic nie zrobi. Taka uwaga do zarządu Orlen.Jeśli się decydujecie na świadczenie usługi typu hot-dog itp to zatrudnijcie osobę dodatkową a nie żebym czekał 20min na skasowanie bo obsługa piecze kabanosy!
Ogólnie sklep ok. Duże kolejki to dlatego że okres przedświąteczny. MOje obiekcje dotyczą polityki firmy. Nie rozumiem pewnej sprawy a mianowicie: W dużych miastach np Zielona Góra itd w Hipermarketach Tesco są dostępne produkty dla wegetarian( czyli dla mnie). Niestety takich produktów nie ma w Żaganiu. Dlaczego?? Pytałem personel dzwoniłem na infolinię i nic jak nie było tak nie ma. A wiem z opinii znajomych że chętnie by to kupowali. Przecież nie jestem jedyny z żoną w 35tysięcznym mieście prawda??
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.