Obsługa przy kasie w Galerii Copernicus w Markecie REAL.
Wiedza pani na temat towaru i ceny różniących się na sali a przy kasie. ( nie miał pojęcia oczy mówiła i gmatwała się w tym co mówiła)
Zachowanie - bezczelna, brak prostej odpowiedzi na moje pytanie.
Wygląd - koszula wyglądająca jak wyciągnięta z gardła, brak zapiętych guzików, brudne ręce,
Kierownictwo - prosiło się przy mnie ( kliencie ) o pozostanie dłużej w pracy.
Moja ocena bardzo nie miła obsługa i brak profesjonalizmu.
Obserwacja dotyczyła usługi banku. Przedstawiciel z którym rozmawiałem na temat kredytu mieszkaniowego był bardzo rzeczowy, odpowiadał miło i sympatycznie na wszystkie pytania, w jednej kwestii nie był pewny więc poprosiłem o kontakt telefoniczny. Telefon zadzwonił w ciągu 30 min po spotkaniu. Bardzo sobie chwale ten bank i zapewne, po tak miłej i wyczerpującej rozmowie będę go na pewno polecał znajomym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.