Zawarłem z Allianz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności , w umowie napisane było iż mogę w ciągu 14 dni odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów .Jak to w Polsce bywa odstąpienie zostało wysłane ponieważ znalazłem tańsze o ponad 70 % ubezpieczenie w innej formie .Lecz firma tapo około 2,5 miesiącu stwierdziła iż pisma nie otrzymała i zmuszony jestem płacić za ubezpieczenie. Jednakże ja posiadam potwierdzenie nadania i odbioru przesyłki po około 7 dniach od dnia wysyłki .Do dnia dzisiejszego Firma Allianz twierdzi iż nie posiadają tego pisma i straszą( dosłownie ) windykacją należności. Jeśli nie zapłacę to wpadnie do mnie firma windykacyjna i zabiorą auto firmowe , bo jak twierdzą MAJĄ do tego prawo .Więc na koniec proponuję uważać na tą firmę .Szczególnie z ul. Kołobrzeskiej w Gdańsku . Oszukują klientów jak mogą .
NO cóż, jak każda placówka służby zdrowia działa to wiemy , tylko szkoda że za wjazd z dzieckiem na teren szpitala też już trzeba płacić, i to surowo ....
Kolejną rzeczą która mnie bulwersuje to fajt iż za pozostanie z dzieckiem w szpitalu też trzeba płacić !!!!
Może to się innym wydaje normalne ale po co w takim razie te składki na ZUS ??? Czy to nie wystarczy tym zdziercom ?
Obserwacja odbyła się 23.04.2010 r. Po wjechaniu na Stację rozejrzałem się wokół siebie podczas tankowania samochodu .Było czysto, schludnie.
Na podjeździe był pracownik obsługujący samochody , dodatkowo przy tankowaniu auta do pełna mył szyby, lusterka oraz światła w samochodach klientów.Ogólnie nie zauważyłem nic co miałoby w jakiś rażący sposób obniżyć ocenę stacji .
Po wejściu do sklepu , przeszedłem się między alejkami z produktami które były poukładane w jasny i czytelny sposób. Towaru nie brakowało, lodówki z napojami były zapełnione,szyby czyste i schludne.
Stolik przy barze był czysty,bez śmieci, kubków po kawie i innych śmieciach.Bar również był czysty, paróweczki na grilu były świeże . Ekspres do kawy nie był brudny, znajdował się przy nim zapas kubeczków,łopatek oraz pokrywek. Za kasami była miła , kulturalna obsługa która witała każdą wchodzącą osobę albo słowami " Dzień dobry, Witamy " lub kontaktem wzrokowym i miłym uśmiechem .
Ogólnie oceniam tą stację bardzo dobrze. Nie znalazłem rzeczy które mogłyby obniżyć obserwację .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.