Miałem ostatnio przyjemność robić zakupy w sklepie obuwniczym Deichmann. Oto moje obserwacje: sklep robi ogólnie pozytywne wrażenie na potencjalnym kliencie - ciekawe oferty promocyjne, bogata ekspozycja towarów oraz w miarę przyjazny personel. Z tym, że personel jest mało osiągalny dla klienta - ciężko znaleźć kogoś, kto mógłby nam doradzić, podać odpowiedni rozmiar buta itp. Po prostu personel nie jest zbyt liczny jak na sklep o tak dużej powierzchni. Poza ty występuje mały nieład w ekspozycji towaru - bardzo często obuwie w kartonach leżało na nie swoim miejscu, co znacznie komplikowało poszukiwania. Jako pozytywy, mogę wskazać kompetentny oraz sprawnie działający personel ( o ile uda się kogoś "złapać" ), w sklepie panuje porządek ( w sensie czystości lokalu ).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.