Na stacji Lukoil tankuję paliwo od dłuższego czasu. O ile jakość produktów i lokal nie budzą moich zastrzeżeń, o tyle obsługa stacji zachowuje się w sposób nieodpowiedni i niezgodny ze standardami profesjonalnej obsługi klienta.
W dniu, w którym dokonałem tej obserwacji zatankowałem paliwo, a następnie udałem się do sklepu, aby za nie zapłacić. Gdy wszedłem byłem jedynym klientem. Gdy podchodziłem do kasy obie panie obsługujące w tym czasie stację rozmawiały ze sobą narzekając na któregoś z wcześniej obsługiwanych klientów używając przy tym wulgarnego słownictwa. Nie zostałem przez nie przywitany, a rozmowa ta była kontynuowana w czasie obsługiwania mnie prze jedną z pracownic tego punktu (w przerwie między zapytaniem o stanowisko tankowania i chęć otrzymania faktury).
W czasie tej rozmowy nie zaproponowano mi produktów promocyjnych. Gdy podziękowałem i pożegnałem się z tymi paniami nie usłyszałem tego samego z ich strony.
Opisywana tutaj sytuacja nie stanowi niestety wyjątku. Z podobnymi zachowaniami u sprzedawców pracujących na tej stacji spotkałem się już wcześniej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.