Przed sklepem (obuwie) jest czysto, witryny sklepu i drzwi wejściowe czyste, logo firmy dobrze widoczne czytelne, wystawy w witrynach dobrze oświetlone urządzone ze smakiem, widoczna informacja o 40%owej obniżce cen na obuwie letnie. W sklepie jest 3 klientów i 2 sprzedawczynie w schludnych ubiorach firmowych. Jedna ekspedientka pomaga klientce w wyborze i w przymierzaniu obuwia. Obuwie wystawione do sprzedaży jest estetycznie ustawione na stelażach i w słupkach z pudełek na posadzce. W słupkach pełna "rozmiarówka", nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniego numeru obuwia, ceny i marki firmowe widoczne. Jest widoczna informacja o możliwości płacenia kartami kredytowymi.
Przy ladzie znajduje się tablica pomocna przy przeliczaniu numeracji francuskiej i angielskiej na metryczną. Druga ekspedientka wyczerpująco poinformowała mnie o tym, iż wybrane obuwie jest wykonane ze skóry naturalnej, podobnie podszewka i wyściółka, o sposobie konserwacji i użytkowania. Stwierdzam brak długich łyżek do przymierzania obuwia i tylko jedno lustro, w którym można obejrzeć wybierane obuwie na nodze. Po wejściu do sklepu zostałem powitany miłym "dzień dobry", przy wychodzeniu ze sklepu było zaproszenie do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.