Byłem ostatnio założyć nowe konto, zdecydowany byłem już na mBank wcześniej. Jako że mniej więcej znam standardy obsługi klienta (pracowałem w sprzedaży produktów i usług), mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że obsługujące mnie osoby znały się na rzeczy. Zacznijmy jednak od początku. Personel ubrany schludnie, wygląd placówki nie budził żadnych zastrzeżeń, dlatego ocena najwyższa z możliwych. Jeśli chodzi o ofertę, to nie odbiega ona od standardu obecnie- dostęp do konta od placówki i infolinii, do internetu i smartfonu, darmowe prowadzenie i otwarcie konta, przelewy internetowe za darmo itd. Czas obsługi bardzo dobry- krótko, rzetelnie, bez zbędnego przedłużania, przejrzyście. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt, że musiałem czekać minimum 10 minut kiedy to nie było praktycznie żadnego klienta na sali, za co obniżyłem nieco ocenę. Zachowanie personelu mogę ocenić na bardzo dobry- od wejścia zaproponowano mi kawę, panie po otwarciu konta, aktywowały ze mną moje konto internetowe na stronie www. Uważam, że to powinno być standardem w banku obecnie, jeśli ktoś chce przyciągnąć do bankowości internetowej osoby 45+. Podsumowując- polecam placówkę. Absolutnie nie zamierzam naciskać na przenoszenie konta do mBanku, ale można przyjść i podpatrzeć, jak powinna wyglądać poprawna obsługa klienta z pewnymi bardzo dobrymi pomysłami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.