Aby zatankowac auto wybrałam się na stację Orlen,gdyż mam do niej najbliżej i zawsze lubiłam tę placówkę aż do dzisiejszego dnia.Z tego co wiem na tejże stacji znajduje się obsługa,która powinna zatankowac auto.Z dzisiejszej wizyty wywnioskowałam że bardzo wielkim problemem jest obsługa klienta,zwłaszcza że jestem kobietą.Zrozumiałe było by dla mnie gdyby była duża kolejka i trzeba by było poczekac,ale dziś tak nie było.Postanowiłam wejśc do środka i poprosic o pomoc w zatankowaniu.Z zachowania i formy odpowiedzi stwierdziłam że nie powinnam wogóle tam przyjeżdżac jeżeli nie potrafię sama się obsłużyc.Jestem strasznie zniesmaczona i chyba była to moja ostatnia wizyta na tej stacji.
Bardzo lubie robic zakupy w Tesco,obsługa jest miła,towar dobrze rozmieszczony,nigdy nie miałam zadnego problemu.Jeżeli czegos potrzebuje zawsze otrzymam pomoc, ewentualnie informacje.No i najwazniejsze że ceny sa przystepne.Sklep jest czysty i ma ciekawa oferte konkurencyjna dla innych.Dlatego tez bardzo chetnie robie tam zakupy.
Miałam ubezpieczony samochód w PZU,gdy podpisywałam umowe przedstawiciel był bardzo miły,w niczym nie było problemu.Gdy postanowiłam zrezygnowac z usług tej firmy,poniewaz u konkurencji dostałam lepsza oferte,jego zachowanie i podejscie do mnie jako klienta gwałtownie się zmieniło.Taka sytuacja jeszcze bardziej zniecheciła mnie do tej firmy...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.