Opinie użytkownika (2)

Zauważyłam, że sklepy...
Zauważyłam, że sklepy ogólnospożywcze DINO, w jakimkolwiek mieście mają tą samą niedogodność. A mianowicie jest to bardzo mała powierzchnia sklepu, co bardzo utrudnia wybieranie towarów, oczekiwanie w kolejce jest bardzo niewygodne, bo często klienci wchodzą ta samą drogą do sklepu, jedni przeciskają się przez drugich.Dodatkowym utrudnieniem jest to, iż konieczne jest wyczekiwanie w dodatkowej kolejce na stoisku mięsnym, które nie jest wyposażone w kasę fiskalną. Niejednokrotnie zastanawiałam się co powoduję, że ludzie wracają do tych sklepów, skazując się na te niedogodności.Według mnie są to konkurencyjne ceny na wiele towarów, a w przypadku sklepu odwiedzanego przeze mnie, niezwykle miła obsługa. Każda z Pań, mimo pracy w trudnych warunkach i przeciążenia obowiązkami zawsze uprzejmie wita i żegna klientów. Dodatkowo oferuję towary, które objęte są promocyjną ceną. Sklep generalnie jest wyposażony dobrze, znajduje w nim towary, których nie mogę dostać w innych okolicznych sklepach.

Małgorzata_961

26.02.2010

Dino

Placówka

Oborniki Śląskie, M.C. Skłodowskiej

Nie zgadzam się (26)
Udając się na...
Udając się na chwilę odpoczynku po zakupach do kawiarni sądzę, że najbardziej decydujące jest pierwsze wrażenie. Wchodząc do środka poczułam przyjemny zapach kawy i zostałam mile powitana przez osobę stojącą za kontuarem. Niezajęte stoliki i krzesła były schludnie poukładane, na stołach nie było pustych kubków, co świadczyło o tym, że pracownicy na bieżąco zabierają puste naczynia i dbają o czystość stołów i nie tylko. Na podłodze nie było drobnych śmieci, okruchów itp. Moją uwagę zwrócił również nienaganny stan lodówki z ciastami i kanapkami, ładnie poukładanymi, mającymi szeroki wybór asortymentu.Gdy zdecydowałam się na zamówienie barista znów mnie pozdrowił, uśmiechnął się i utrzymywał kontakt wzrokowy podczas przyjmowania zamówienia.Poświęcił mi pełna uwagę do końca transakcji, na koniec której otrzymałam potwierdzenie reszty i rachunek do ręki oraz podziękowanie. Byłam pod wrażeniem jego obsługi, gdyż miałam poczucie, że jestem ważnym klientem. Poza tym nie musiałam długo czekać na swoje zamówienie i oferowano mi przyniesienie kawy do stołu. Myślę, że jest to bardzo wartościowe jeśli chodzi o obsługę ludzi starszych lub mamy z dziećmi. Jedynym mankamentem były niezbyt schludne toalety. Brakowało ręczników papierowych i na podłodze były drobne śmieci. W kawiarni spędziłam miłe i relaksujące chwilę, na mój nastrój wpłynęła dodatkowo spokojna muzyka oraz odpowiednia temperatura pomieszczenia. Mimo, że ceny należą do wysokich myślę, że odwiedzę to miejsce ponownie

Małgorzata_961

26.02.2010

Costa Coffee

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi