Korzystam z konta mBanku od kilku lat i nigdy nie mialam problemu z dotsepnem do konta oraz jego obsluga zarowno przez internet jak i przez infoliinie banku . Osoby obslugujce infoliinie w sposob konkretny i kulturalny przekazywaly potrzebne mi informacje. Za kazdym razem jak byly przerwy w dostepie do konta bank informowal o tym na swojej stronie internetowej oraz wysylala maila .
Witam serdecznie,
jest nam niezmiernie miło, że zechciała się Pani podzielić tak przyjazną opinią na temat jakości obsługi naszej Infolinii. Każda wysoka ocena bardzo nas cieszy, gdyż nieustannie pracujemy nad doskonaleniem obsługi telefonicznej oraz funkcjonalnością serwisu transakcyjnego.
Wierzę, że nadal będzie Pani czerpała z naszych usług „maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych".
Pozdrawiam,
Agnieszka Samuła-Miszczak
mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.