Wraz z koleżankami byłyśmy na szkoleniu w Zielonej Górze .Nie znałyśmy miasta ,lokalny mieszkaniec wskazał nam cukierenkę na ul.Kupieckiej kawałek oddalonej od naszego hotelu.Po dojściu pod wskazane miejsce chwile szukałyśmy wzrokiem owej cukierni -piekarni.Znalazłyśmy....od drzwi chciało się do niej wejść ...przytulne niewielkie pomieszczenie sprzedaży ,ciepło oświetlone ,pani choć zajęta dostawą towaru wciąż była gotowa przyjąć od nas zamówienia,ale trudno nam było zdecydować.....TAKI WYBÓR!bułeczki śniadaniowe od pszennych okrągłych ,podłużne ,solanki ,ziołowe z ziarnami pięknie wyeksponowane w czyściutkiej witrynie do przepychu słodkości które w Legnicy nie znajdziemy.Wybrałyśmy .....rogal jogurtowy.....ciasto pół francuskie i dobre nie mdłe nadzienie jogurtowe rozpłynęło się w ustach,mini pizze na zimno-ciasto miękkie dobrze przyprawiony wierzch z dodatkami,oraz fantastycznego cynamonka ....Jedynym minusem było brak dużego szyldu aby można było szybko znaleźć tak dobrze zaopatrzoną cukierenkę w obcym mieście !POLECAM!!!!!!!!!
pojechalam wraz z dzieckiem zatankować nasze pojazdy .....ja auto dziecko skuter.Nie było obsługi peronu więc sama zatankowałam swój pojazd ,dziecko miało problemy z otworzeniem wlewu i tankowaniem poleciłam aby poprosiło obsługę aby pomogła mu w tankowaniu. Dziecko poszło do sklepu z prośbą o pomoc .......oczekiwanie na pana 9 minut,pan po monologu ....jak się ma taki sprzęt to najwyższy czas się nauczyć tankować ...zalał zbiornik . W sklepie stojąc w dwu osobowej kolejce dowiedziałam się jaka to kierowniczka B. jest wredna jak i innych spraw z życia stacji ....nie było pytania o punkty ani fakturę widocznie w niedzielę należy siedzieć w domu a nie jeżdzić i zawracać głowę stacyjnikom
powitanie dopiero po powitaniu klienta,wygląd schludny-zadbany,nie zaproponowano mi abym usiadła , pani trochę błądziła w znajomości oferty banku nie wiedząc o jaki kredyt chodzi pomogła konsultacja z kolegą wachlarz ofert mocno rozbudowany,grzeczna przyjazna obsługa,zainteresowanie tematem rozmowy ,okienko przyjęć klientów czyste,przejrzyste
Witam.
Bardzo dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat pracy naszych Doradców. Na wstępie chciałabym przeprosić z to, że nie uzyskała Pani wszystkich potrzebnych informacji już na początku wizyty. Pragnę jednak poinformować, iż nasi Doradcy są specjalistami w poszczególnych produktach bankowych, dlatego też po wejściu Klienta do placówki, rozpoznajemy jego potrzeby i kierujemy go do kompetentnego w danej sprawie Doradcy. Zapewniam również, że zarówno standardy obsługi, jak i wiedza merytoryczna pracowników są stale weryfikowane i udoskonalane. Bardzo cieszy mnie fakt, że szeroka gama produktów mBanku, wygląd Centrum Finansowego, a przede wszystkim zaangażowanie Doradcy w rozmowę, zostały przez Panią wysoko ocenione. Dzięki opiniom Klientów mamy możliwość zwrócenia uwagi na najdrobniejsze szczegóły dotyczące funkcjonowania naszych placówek, oferty produktowej oraz pracy Doradców. Z tego też powodu, zachęcam Panią do korzystania z naszych usług oraz pomocy w doskonaleniu jakości, poprzez przekazanie nam informacji zwrotnej o mBanku.
Pozdrawiam.
Izabela Kuliszczak,
mBank
informacja w...
informacja w tym dniu nie działała poprosiła o połączenie telefoniczne z zainteresowanym działem....połączono mnie pani nie udzieliła mi odpowiedzi twierdząc iż mogę porozmawiać z informacją ...nie wiedziała że informacja nie działa w tym dniu w jej placówce poinformowałam panią x że informacja ma dziś wolne ..,.sprawdzę odpowiedż pani x......po sprawdzeniu pani x z noszalancją pyta mnie o co chodzi? po zapoznaniu panią x z moim pytaniem padła odpowiedż abym przyszła po mojej odpowiedzi że jestem na wózku inwalidzkim i nie mogę się stawić osobiście pani x zmiękła i udzieliła mi odpowiedzi o numer do komornika który pracuje przy sądzie rejonowym
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.