Dobrze. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Pierwsza próba doręczenia nieudana - według infolinii kurier zaznaczył opcję, że nie zastał nikogo w domu, mimo, że cały dzień byłam na miejscu. Druga próba - udana w dniu kolejnym. Kurier w czasie wizyty nie był kulturalny. Przeklinał. Informował, że się spieszy. Przyjechał 30 minut po wyznaczonym czasie. Termin odbioru był podany w granicach 13- 15, pojawił się o 15.30. Mimo, widocznych uszkodzeń paczki nie chciał dać mi możlwiość sprawdzenia zawartości - tłumacząc się, że mam 14 dni od dnia doręczenia na zgłoszenie jakichkolwiek uszkodzeń zawartości. Nie chciał mi nawet umożliwić obejrzenia ich przed podpisaniem doręczenia - co jest niezgodne z ich regulaminem. Poproszony o podanie numeru identyfikacyjnego podał błędny, o czym dowiedziałam się zgłaszając sprawę na infolinii DHL. Odpowiedź uzyskałam bardzo szybko. Spełniała ona moje oczekiwania. Kurier miał brudny uniform, nie był schludny. Brak identyfikatora lub legitymacji. Samochód nie był obrendowany logiem firmy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.