chcieliśmy kupić drzwi wejściowe do mieszkania, po około 30 minutach oczekiwania na doradce dowiedzieliśmy się że są na sklepie 2 pary takich drzwi jakie nas interesują, chcieliśmy je obejrzeć na co okazało się że pracownik nie może ich znaleźć. po tym jak na innych drzwiach sprawdziliśmy że kolor drzwi będzie się nam podobał to zakupiliśmy te drzwi płacąc zaliczkę i umówiliśmy się na telefon jak drzwi zostaną zlokalizowane. Po 2 tygodniach od zapłacenia zaliczki wreszcie drzwi do nas dotarły, były jednak uszkodzone. Zamówiliśmy nowe drzwi bezpośrednio od producenta ale przez market OBI.Drzwi dotarły. Szkoda ze nikt z obsługi nie poinformował nas że drzwi są bez progu. No więc zamówiliśmy próg. Mija już 3 tydzień a dostawy progu jeszcze nie ma
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.