W piątek 14,06,2013 około godziny 22:00 musiałam wpłacić pieniądze w wpłatomacie i zrobić przelew. Dzwoniłam na infolinię banku Alior, żeby dowiedzieć się, czy moje pieniądze będą zaksięgowane, w jakim czasie i jak szybko mój przelew dojdzie do odbiorcy. Trzeba zauważyć, że był to piątek wieczór i weekend przede mną. Dzwoniłam 3 razy, za każdym razem otrzymywałam inna odpowiedz. Czas księgowania moich wpłaconych pieniędzy wahał się między 30 min i dniem następnym. Rozbieżność czasowa jak dla mnie była zbyt duża i niepewna. Nie mając wyjścia, podjechałam do najbliższego wpłatomatu. Wpłaciłam pieniądze, wróciłam do domu i około 23 zrobiłam przelew wychodzący. Jak się okazało, ostatnia osoba z którą rozmawiałam miała rację i wiedzę na ten temat. Tylko nasuwa się pytanie, ile takich rozmów trzeba wykonać, żeby być pewnym? Ogólnie jestem zadowolona z tego banku i produktów, które oferują. Wiedza personelu w informacji telefonicznej jest zbyt rozbieżna. Na szczęście udało się.
Wracając z dzieckiem ze szkoły, wstąpiłam do osiedlowego sklepu na małe zakupy. Wnętrze jest bardzo przestronne, czyste i można zauważyć, że dbałość o porządek jest na wysokim poziomie. Ilość towaru na półkach nie budzi zastrzeżeń, nie ma pustych miejsc i asortyment też jest zróżnicowany. Ceny znajdują się przy produktach i dodatkowo na ladzie jest miejsce na produkty z gazetki sklepowej, które są ładnie wyeksponowane. Jedynym zastrzeżeniem jest niestety obsługa. Zanim zostałam obsłużona musiałam poczekać, aż Pani skończy rozmowę telefoniczną. Dodatkowo nie było słowa dzień dobry jak i również przepraszam, że musiałam czekać. Po skończonych zakupach usłyszałam wyraźnie kwotę do zapłaty i słowo do widzenia. Podsumowując, wygląd sklepu przewyższa jakość obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.