Opinia użytkownika: Małgorzata_2085
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: W piątek 14,06,2013 około godziny 22:00 musiałam wpłacić pieniądze w wpłatomacie i zrobić przelew. Dzwoniłam na infolinię banku Alior, żeby dowiedzieć się, czy moje pieniądze będą zaksięgowane, w jakim czasie i jak szybko mój przelew dojdzie do odbiorcy. Trzeba zauważyć, że był to piątek wieczór i weekend przede mną. Dzwoniłam 3 razy, za każdym razem otrzymywałam inna odpowiedz. Czas księgowania moich wpłaconych pieniędzy wahał się między 30 min i dniem następnym. Rozbieżność czasowa jak dla mnie była zbyt duża i niepewna. Nie mając wyjścia, podjechałam do najbliższego wpłatomatu. Wpłaciłam pieniądze, wróciłam do domu i około 23 zrobiłam przelew wychodzący. Jak się okazało, ostatnia osoba z którą rozmawiałam miała rację i wiedzę na ten temat. Tylko nasuwa się pytanie, ile takich rozmów trzeba wykonać, żeby być pewnym? Ogólnie jestem zadowolona z tego banku i produktów, które oferują. Wiedza personelu w informacji telefonicznej jest zbyt rozbieżna. Na szczęście udało się.