Opinie użytkownika (1)

Konsultantki z Tauron,...
Konsultantki z Tauron, choć są życzliwe, prowadzą rozmowę, która trwa ponad 15 minut, odczytując warunki umowy, których nie byłam w stanie zrozumieć. Z reguły takie treści nie do końca są zrozumiała dla potencjalnego klienta, a tym bardziej gdy czyta się mu je w pospiechu. Byłam bardzo niezadowolona z powodu natłoku czytanych informacji, ale również czasu jaki te rozmowy mi zajęły. Ponad to, informacje nie do końca były rzetelne. informowano mnie, że mam dostęp internetowy do systemu energetycznego, że mogę już przeglądać swoje faktury i rozliczenie on-line, po czym poinformowano mnie, że na moim terenie jest to jeszcze niemożliwe. Na 45 dni przed uruchomieniem na moim terenie tej aplikacji poinformują mnie o tym, a już teraz mogę się zalogować i czekać. Jak dla mnie brzmi to zupełnie bez sensu. Myślę, że większość osób ma zwyczaj logować się i rejestrować w program, który będzie mogła od momentu zarejestrowania używać. Myślę, ze te procedury, w rozmowach z klientem, proponując mu promocyjne oferty, z najdrobniejszymi szczegółami - mało zrozumianymi w dodatku - przez telefon, są zupełnie bez sensu. Tym bardziej, że jak sama konsultantka Tauron, przyznała, wielu klientów reaguje ta te ich telefony w podobny sposób do mnie. Nie ukrywam byłam zażenowana, delikatnie mówiąc.

Małgorzata_2028

17.01.2014

TAURON

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi