Niska ocena sklepu wynika z panującego w nim bałaganu oraz bardzo kiepskiej obsługi sklapu. Podczas wczorajszej wizyty w sklepie odniosłam wrażenie, iż Panie obsługujące są tam tylko do pilnowania sklepu i towaru a nie do pomocy klientowi. Mimo chęci zakupu butów nikt się mną niezaiteresował. Buty które mi się spodobały musiałam wyciągnąć i odłożyć sama.
Wizyta w placówce bankowej BZ WBK związana była z chęcią założenia konta oszczędnościowego.
Obsługa banku udzieliła mi konkretnej informacji w jaki sposób działa dane konto oszczędnościowe oraz jakie będą moje zyski przy określonej kwocie na dany rok.
Wysoka ocena spowodowana jest miłą atmosferą i wysokoą kulturą osobistą pani która mnie obsługiwała.
Jednakże czas oczekiwania jest dość długi. Na ok. 6 stanowisk otwartych były tylko dwa w godzinach popołudniowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.