Opinie użytkownika (2)

Po wejściu do...
Po wejściu do Oddziału kieruję się do dwóch stanowisk obsługi. Jedno miejsce jest wolne, gdy siadam, pani bardzo miło wita się i pyta co mnie sprowadza. Pytam o warunki kredytu, gdy mówię niską kwotę kredytu, jaki mnie interesuje, pani obsługująca traci całe zainteresowanie mną. Wypełnia jakieś dokumenty, przekłada wnioski, wręcza mi ulotkę banku i mówi, że można się zapoznać z niej z warunkami. Proszę o szczegóły, nie podnosząc głowy mówi do koleżanki; ale dzisiaj ruch, łażą i łażą. Drukuje mi ewentualną propozycję kredytu i harmonogram spłat, po czym już nie zwraca na mnie najmniejszej uwagi. W tym banku kredytu nie wezmę.

Małgorzata_1834

14.09.2012

PKO BP

Placówka

Jaworzno, al. Tysiąclecia 2-14

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Salon Orange w...
Salon Orange w centrum miasta. Niezbyt duże pomieszczenie. Duża kolejka ludzi, mało miejsca, ciężko dostać się do kasy mieszczącej się na końcu, pracownice starają się szybko obsłużyć klientów. Po kilkuminutowym oczekiwaniu zostaję poproszona przez młodą kobietę do stanowiska. Jest bardzo miła, uprzejmie zadaje pytania, niestety nie na wszystkie moje potrafi odpowiedzieć. Pyta koleżankę z pracy, ta niezwłocznie udziela mi odpowiedzi.

Małgorzata_1834

14.09.2012

Orange

Placówka

Jaworzno, Grunwaldzka 68

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi