Sprzedawcy posiadają plakietki. Są mili uśmiechnięci i zainteresowani potencjalnym klientem. Posiadają wiedzę na temat sprzedawanych artykułów. Po trawią doradzić i pomóc w wyborze artykułu. Półki są czyste, ceny widoczne i na każdym towarze. Towar jest dobrze pokazany i odpowiednio widoczny. Nie trzeba długo czekać aż sprzedawca podejdzie do klienta, przywita się i zaproponuje pomoc.
Podjazd jest czysty, dystrybutory czyste. Podjazdowy posiadał plakietkę z imieniem i zaoferował kompleksową obsługę. Po trawił odpowiedzieć na pytania na temat paliwa. Zaproponował umycie szyb w samochodzie i płyn do spryskiwaczy. Budynek do obsługi jest mały, czystość zachowana, towar na półkach dobrze widoczny z wyjątkiem lodówek, które stoją w zaciemnionym miejscu i oświetlenie ich było wyłączone. Kasjerka posiadała plakietkę z imieniem w widocznym miejscu, strój czysty, miła, uśmiechnięta, poinformowała mnie o promocji jaka obowiązuję i odpowiadała rzetelnie na moje pytania. Zaproponowała kartę lojalnościową. Toaleta jest na zewnątrz budynku. Czystość jest tam zachowana. Jeżeli ktoś nie jest klientem stacji a chce skorzystać z toalety musi zapłacić 2 złote. W ogólnej ocenie wszystko było zachowane według norm.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.