Weszłam do sklepu w celu zakupu odżywki i farby do włosów. Ponieważ dany towar nigdy nie zmienia swojego miejsca na półkach, trafić łatwo. Gorzej z wyborem produktu gdyż artykuły leżą jeden przy drugim i trudno skupić się na tym czego się właściwie szuka. Z odżywką poradziłam sobie sama, o farbę do włosów a konkretnie o to czy jest trwała zapytałam sprzedawczynię, ta bardzo miło odpowiedziała mi że nie wie, bo ona tej nie używa. Natomiast bardzo ochoczo pokazała mi tą, którą sprawdziła osobiście. Nie kupiłam tej, którą wskazała, z powodu braku koloru. Oceniam pomoc sprzedawcy bardzo dobrze ponieważ była to bardzo szczera i ludzka pomoc. Kolejka do kasy duża - jak zawsze, ale bardzo szybko "załatwiana"
Bardzo duży wybór ubranek dla dzieci, wyjątkowo rozsądne ceny (koszulki od 12 do 35zł), czysto. Personel w Smyku nie chodzi za klientem, trzeba go w razie potrzeby szukać i pytać. Panie uprzejme i nie robią problemów gdy je się prosi o znalezienie czegokolwiek. Rozczarowała mnie likwidacja kart stałego klienta i przejście na system punktowy.
Zaglądam do tego sklepu dosyć często. Zawsze zastaje mnie ten sam schemat. Dwóch sprzedawców przy kasie, jeden zabiegany i zajęty wszystkim tylko nie klientami na sklepie albo i w niektórych przypadkach żaden. W sobotę znowu to samo- ja sobie, sprzedawcy sobie. To ja szukam kontaktu za sprzedawcą, nie na odwrót niestety, jak już znajdę jest naprawdę bardzo dobrze, są kompetentni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.