Dzwoniono do mnie z infolinii banku zachodniego. Standardowo z tytułu tego, iż jestem u nich długi czas przygotowaną dla mnie specjalną ofertę. Nie mam nic przeciwko nowym ofertom, ale załatwiam wszystko w placówce banku w swoim mieście. Tak też powiedziałam Pani przez telefon. Kobieta zaczęła oczerniać placówkę banku, że tam nic nie załatwię, specjalne oferty mają tylko na infolinii, a poza tym oni znają się lepiej. Grzecznie podziękowałam i obiecałam sobie, że nigdy więcej nie załatwię żadnej sprawy przez infolinię
W pizzerii nie było dużo klientów. Ok 5 osób. Pani stojąca za barem najwyraźniej zajęta była wszystkim innym tylko nie obsługą klienta. Po kilku minutach w końcu przyjęła zamówienie. Po otrzymaniu pizzy (ok 20 minut) okazało się że w zestawie nie ma sosu (nasze niedopatrzenie). Zamówiliśmy więc sos czosnkowy. Jeden kawałek pizzy, drugi, trzeci sosu brak. W połowie pizzy zapytałam Panią ale ile zajmie jeszcze zrobienie sosu. Okazało się, że sos był, ale nie było osoby, która by go podała :-) Pani zajęta była rozmową z dostawcą pizzy. Pierwszy i ostatni raz odwiedziłam ten lokal mimo tego, że pizza była smaczna.
Zakładałam konto w banku BZ WBK. Przygotowana na spędzenie pół dnia w banku byłam bardzo miłe zaskoczona, że wszystkie formalności trwały ok 20 minut. W tym czasie Pani, która mnie obsługiwała przedstawiła wszystkie niezbędne informacje. Jestem bardzo zadowolona z zaangażowania doradców i jakości obsługi. Wszystkim polecam
Nowy hipermarket otwarty w Suwałkach. Osobiście brakuje mi tam kilku produktów. Szukając np. soków stwierdziłam, że większy wybór mam w osiedlowym supermarkecie. Plusem są godziny otwarcia, choć osobiście powinno być otwarte maks. 24. jakość obsługi stale wzrasta. Coraz bardziej przekonuje się do Tesco
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.