byłam dziś w Banku po raz kolejny obsługiwał mnie Pan który jest tak niemiły i nie życzliwy , nie jest fachowcem i nie pasuje do zespołu pracowników Polbank , do kasy stałam ponad 1,5 godziny jeden pracownik przed swiętami to porazka , w banku panował chaos i niemiła atmosfera poza tym Pan który mnie obsługiwał dość głośno mówił o mojej sytuacji prze co czułąm sie niekomfortowo
stojąc przy kasie zauważyłam jak pani która donosi do kas drobne lub inne rzeczy chyba główna kasjerka jest niemiła dla personelu na kasie wiem ze nie zarabjają tam kokosów ale bez przsady żeby mówic przy klientach do kasjerki zeby sobie szykowała na drugi raz wiecej reklamówek bo jej donosić nie bedzie , to źle ze kasjerka sprzedała tyle reklamówek??
robiłam zakupy w tym sklepie przed pracą , bardzo miła obsługa i fachowa mimo iz była rano kolejka bardzo szybko zostały obsłużone wszystkie osoby co mnie bardzo ucieszyło , w sklepie czysto , ekspedientki bardzo miłe , dostępnośc towaru bardzo dobra ceny widoczne nie zauważyłam aby brakowało gdzieś cen
Robiłam zakupy w Gust-Pol dla swojej Firmy i miałam kilka problemów z cenami między innymi nie mogłam znaleźć ceny do mydła w płynie 5 litrowego okazało się że jest z boku półki mniej więcej jakieś 1,5 metra od miejsca gdzie wystawiony jest towar obok na stoisku wykładały towar dwie panie ale były zajęte tak rozmową ze sobą że nie były zainteresowane moimi głośnymi komentarzami że nie mogę poradzić sobie z ceną
robiłam zakupy firmowe w tesco , miałam problemy ze znalezieniem kopert pytałam 2 pracowników których spotkałam przechodzących w pobliżu tego działu ale niestety powiedzieli że nie są z tego działu i mi nie pomogą , podeszłam więc do punktu obsługi klienta dopiero Pani przez mikrofon wezwała pracownika i on wskazał mi miejsce gdzie mogę znaleźć koperty, byłam też na stoisku nabiałowym kupowałam mleko w kartonie i sa bardzo pomylone ceny na dziale ponieważ miała kiedyś stycznośc z marketami więc spokojnie doszłam sobie po kodach do ceny ale sądzę że normalnie klient miałby z tym problem
byłam na zakupach w markecie robiłam zakupy na różnych działach i wszystko wydawało mi się ok ale zaniepokoiło mnie bardzo że na stoisku rybnym ze świeżymi rybami była mokra podłoga i nie było informacji dla klienta że podłoga jest mokra co mogło doprowadzić do tego że klient mógł się przewrócić i zrobić sobie krzywdę
robiłam zakupy w tej aptece , bardzo miła obsługa i sprawna , czysto i schludnie, Pani magister udzieliła mi odpowiedzi na moje pytania oraz zaproponowała odpowiednie preparaty do mojej choroby , jestem bardzo zadowolona z zakupów w tej aptece , ceny są bardzo przystępne. Obserwowałam tez jak obsługiwani są inni ludzie i nie miałam zastrzeżeń do obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.