Opinie użytkownika (2)

W dniu 14...
W dniu 14 października odwiedziłam sklep z dywanami i chodnikami przy ulicy Legionowej 9/1 w Białymstoku. Sklep jest bardzo dobrze wyposażony w wyżej wymienione artykuły. Interesował mnie chodnik do kuchni. Rozejrzałam się po asortymencie i poprosiłam o pomoc osobę sprzedającą. Powiedziałam, że poszukuję antypoślizgowego chodnika o szerokości 80 cm w kolorach pomarańcz-brąz,poinformowałam też panią, iż chciałabym aby chodnik nie plamił się zbytnio gdyż mam dwie małe córeczki, które posiadają dar brudzenia wszystkiego. Sprzedawczyni chwilkę się zastanowilą i pokazała mi kilka modeli. Opowiedziała o ich zaletach. Spytałam jak wygląda kwestia obrębiania uciętych chodników i czy można np. wyciąć kawałek chodnika a potem go obrębić. Usłyszałam odpowiedź, która mnie zadowoliła, że nie będzie z tym problemu, ale chodniki będą obrębione dopiero na następny dzień i zrobione to będzie gratisowo. To, że w następnym dniu miałam się fatygować znów po chodniki trochę mnie zniechęciło, ale fakt, że obrębienie będzie gratisowe już ten problem rozwiązał. Zdecydowałam się na zakup chodników. Zapłaciłam gotówką- niestety nie ma możliwości zapłaty kartą, dostałam paragon, z którym następnego dnia zgłosiłam się po odbiór swojego towaru. Muszę, przyznać, że wcięcia w chodnikach, o które prosiłam są zrobione równo i zgodnie z moimi wymiarami.

Małgorzata_112

16.10.2008

Dywany i chodniki

Placówka

Białystok, Legionowa 9/1 01

Nie zgadzam się (22)
W dniu 29...
W dniu 29 września około godziny 11.20 weszłam do sklepu Ecco. Od razu powitała mnie słowami "Dzień dobry" sprzedawczyni o imieniu Magda. Miała przypięty identyfikator stąd znam jej imię. Gdy rozglądałam się po sklepie, nie przeszkadzała mi w tym, a następnie po około minucie podeszła do mnie i zapytala mnie "Jakich butów poszukuję". Byłam zaskoczona takim pytaniem, bo z reguły słyszy się "W czym mogę pomóc?" Takie pytanie moim zdaniem niczemu nie służy, natomiast tak zadane pytanie przez sprzedawczynię Ecco od razu nasuwa moją odpowiedź. Powiedziałam, że szukam butów zimowych, w których można chodzić po górach. Sprzedawczyni pokazała mi kilka modeli, opowiedziała o zaletach tych butów. Mnie zainteresował model expedition. Pani Magda powiedziała, że posiadają specjalną membranę, która oddycha i jest nieprzemakalna, że są uszyte ze skory jaka i że mają najnowszą technologię podeszwy oraz nakłoniła do przymiarki. Cały czas była cierpliwa i bardzo miła. Opowiedziała też o środkach pielęgnacyjnych do tych butów. Wspomniała również o tym, że jest możliwość zwrotu butów w ciągu trzech dni od dnia zakupu. Tylko że buty muszą być czyste i nie noszone po podworku. Powiedziała też, że przy zakupie można wypełnić taką ankietę aby zapisać się do Klubu Ecco, wtedy można korzystać z różnych promocji, np z wyprzedaży. Bardzo podziękowałam za uprzejme podejście do sprzedaży i powiedziałam, że na pewno tutaj jeszcze przyjdę. Przy tak profesjonalnym podejściu do klienta naprawdę chce się robić zakupy. Cena obuwia jest dość wysoka ale dowiedziałam się też dlaczego. Za wysoką ceną idą zastosowane technologie, jakość wykonania i ciekawy wygląd butów.

Małgorzata_112

30.09.2008

ECCO

Placówka

Białystok, Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi