Opinia użytkownika: Małgorzata_112
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: W dniu 29 września około godziny 11.20 weszłam do sklepu Ecco. Od razu powitała mnie słowami "Dzień dobry" sprzedawczyni o imieniu Magda. Miała przypięty identyfikator stąd znam jej imię. Gdy rozglądałam się po sklepie, nie przeszkadzała mi w tym, a następnie po około minucie podeszła do mnie i zapytala mnie "Jakich butów poszukuję". Byłam zaskoczona takim pytaniem, bo z reguły słyszy się "W czym mogę pomóc?" Takie pytanie moim zdaniem niczemu nie służy, natomiast tak zadane pytanie przez sprzedawczynię Ecco od razu nasuwa moją odpowiedź. Powiedziałam, że szukam butów zimowych, w których można chodzić po górach. Sprzedawczyni pokazała mi kilka modeli, opowiedziała o zaletach tych butów. Mnie zainteresował model expedition. Pani Magda powiedziała, że posiadają specjalną membranę, która oddycha i jest nieprzemakalna, że są uszyte ze skory jaka i że mają najnowszą technologię podeszwy oraz nakłoniła do przymiarki. Cały czas była cierpliwa i bardzo miła. Opowiedziała też o środkach pielęgnacyjnych do tych butów. Wspomniała również o tym, że jest możliwość zwrotu butów w ciągu trzech dni od dnia zakupu. Tylko że buty muszą być czyste i nie noszone po podworku. Powiedziała też, że przy zakupie można wypełnić taką ankietę aby zapisać się do Klubu Ecco, wtedy można korzystać z różnych promocji, np z wyprzedaży. Bardzo podziękowałam za uprzejme podejście do sprzedaży i powiedziałam, że na pewno tutaj jeszcze przyjdę. Przy tak profesjonalnym podejściu do klienta naprawdę chce się robić zakupy. Cena obuwia jest dość wysoka ale dowiedziałam się też dlaczego. Za wysoką ceną idą zastosowane technologie, jakość wykonania i ciekawy wygląd butów.