Placówka sprawia wrażenie nowoczesnej i czystej. Pracownice odnosiły się do mnie w sposób kulturalny, niestety nie potrafiły mi odpowiedzieć wyczerpująco na moje pytania. Różne wersje załatwienia mojej sprawy były proponowane przez pracownika call center i przez pracownika salonu. Dopiero po moich naciskach i prośbach pani zaangażowała się w pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy. Wizytę ogólnie uznaję za udaną.
JAKOŚĆ OBSŁUGI BYŁA NA ZADOWALAJĄCYM POZIOMIE, NIESTETY WARUNKI UBEZPIECZENIA MOJEGO SAMOCHODU BYŁY NIE DO PRZYJĘCIA I NIESTETY ZREZYGNOWAŁEM Z UBEZPIECZENIA TAM. KOSZT UBEZPIECZENIA NIE BYŁ KONKURENCYJNY W PORÓWNANIU DO INNYCH OFERT DOSTĘPNYCH NA RYNKU. OSOBY MNIE OBSŁUGUJĄCE WYGLĄDAŁY BARDZO KOMPETENTNIE I PREZENTOWAŁY OFERTE BARDZO PROFESJONALNIE, ZDECYDOWANIE MIAŁY DUŻĄ WIEDZE NA TEMAT UBEZPIECZEŃ.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.