bardzo dlugie oczekiwanie na polacznie z ekspertem.Sprawa dotyczyla szybszej splaty kredytu gotowkowego. Zalezało mi na czasie ze wzgledu na odsetki. konsultant nie mogł polaczyc mnie z ekspertem ktory objasnia wszystkie problematyczne sprawy i jest osoba kompetentna w tego rodzaju przypadkach. Połaczenie a raczej przekierowanie nastapilo po uplywie 5min a nadmieniam ze jest to polacznie telefoniczne za ktore placi zainteresowany a nie bank. Fakt faktem obsluga byla mila ale w takich sytuacjach oczekuje szybkiej pomocy z racji tego ze jestem klientem banku de facto od początku istnienia mbanku i korzystam prawie ze ze wszystkich usług
Witam,
dziękuję bardzo za wyrażenie opinii na temat funkcjonalności mLinii. Cieszy nas Pani satysfakcja z rozmowy z ekspertem mLinii. Informuję, iż przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości obsługi i jak najkrótszego czasu oczekiwania naszych Klientów na uzyskanie konkretnej informacji. Mam nadzieję, iż opisana tu sytuacja wystapiła po raz ostatni i wierzę, że Pani kolejne kontakty z mLinią będą dla Pani w pełni sastysfakcjonujące.
Pozdrawiam.
Marek Dębowski. mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.