Opinie użytkownika (1)

Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu pierwsze wrażenie nie jest najlepsze.Kilkoro doradców stoi, rozmawia. Zerkają tylko na mnie, nie mówią "Dzień dobry". Byłam zainteresowana nawigacją GPS. Przy stoisku ze sprzętem nie było żadnego z doradców. Dla doradców byłam zupełnie anonimowym kupującym, nikt nie zwracał na mnie uwagi. Nikt nie zapytał, czy może mi w czymś pomóc. Żeby o coś zapytać musiałam poprosić doradcę, który znajdował się na dziale RTV. Doradca nie zbadał moich potrzeb, a na zadane przeze mnie pytanie nie potrafił odpowiedzieć (brak odpowiednich kompetencji). Uciął szybko rozmowę, po czym zostałam sama na dziale, nie otrzymując żadnej odpowiedzi na pytania, które zadałam i kompletnie nie wiedząc, jaką nawigacje wybrać. Niestety, ale obsługę oceniam bardzo źle.

MARTA_799

28.11.2009

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi