Opinie użytkownika (4)

Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, duża powierzchnia handlowa. Towar dobrze wyeksponowany. Minusem jest mała ilość obsługi. Podczas zakupów była tylko jedna kasjerka - bardzo miła, lecz mimo usilnych starań nie była w stanie obsłużyć szybko wydłużającej się kolejki. Spędziłam przy kasie około 10 minut. Jedna osoba do obsługi kasy w tak dużym sklepie to zdecydowanie za mało.

Lydian

14.09.2013

H&M

Placówka

Łódź, Pabianicka 245

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, czyste przymierzalnie, uśmiechnięte kasjerki. Sklep dosyć ciasny, ale towar umiejętnie wyeksponowany i łatwy do znalezienia. Polecam.

Lydian

14.09.2013

Butik

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Pl. T. Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest szybka...
Obsługa jest szybka i profesjonalna. Czas oczekiwania przy kasie nie jest długi. W momencie wydłużenia kolejki szybko zostaje otwarta kolejna kasa. Ochrona w sklepie jest mało dyskretna, stoi tuż za plecami, co sprawia, że klient czuje dyskomfort.

Lydian

10.09.2013

Tesco

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, UL.WARSZAWSKA

Nie zgadzam się (0)
Personel sklepu posiada...
Personel sklepu posiada odpowiednie kompetencje, potrafi odpowiedzieć na zadane pytania i chętnie służy pomocą. Niestety zbyt mała ilość kasjerów sprawia, że kolejka i czas oczekiwania przy kasie zbytnio się wydłuża. Zauważyłam również, że przy kasie dla osób uprzywilejowanych tj. kobiet ciężarnych, matek z dziećmi osoby te są ignorowane. Kasjerki nie proszą o podejście poza kolejnością, jeśli osoby w kolejce się o to nie upomną. Po za tym sklep oferuje szeroką gamę produktów w dość przystępnych cenach. Warto zwrócić uwagę na dział warzywny: warzywa i owoce są świeże, różnorodne i naprawdę smaczne.

Lydian

10.09.2013

Kaufland

Placówka

Łomża, Aleja Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (0)
11.02.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziekujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Tomaszowie Mazowieckim. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda uwaga, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż zgłoszone przez Panią uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi