Nie raz kontaktowałam się z infolinią zalando, najczęściej przez problemy z przewoźnikami którzy między innymi gubili paczki. Czasami trzeba poczekać nawet około 10min na odpowiedź konsultanta, ale za to problemy rozwiązują w mniej niż 5 minut. Nie miałam sytuacji żeby telefon do konsultanta nie pomógł. Zawsze odbierają mili, empatyczni i pomocni ludzie, bardzo polecam kontakt z infolinią w przypadku jakiegokolwiek problemu z zamówieniem
Pani w aptece bardzo miła i kompetentna, po tym jak nakreśliłam swój problem, zadała kilka, bardziej szczegółowych pytań i dobrała mi odpowiedni preparat. Uprzedziła również o sposobie stosowania, abym nie zrobiła sobie krzywdy, uważam że to duży plus w obsłudze klienta apteki. Kolejnym bardzo istotnym, pozytywnym, zaskoczeniem było to, że pani nie próbowała mnie naciągnąć, wręcz bardzo chętnie pomogła znaleźć budżetowe odpowiedniki potrzebnych mi preparatów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.