Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Bydgoszczy.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Panią uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Duży sklep.Dobra oferta...
Duży sklep.Dobra oferta towaru.Brak odzieży ochronnej u personelu.Brak parkingu.Bułki odświeżane a nie wypiekane.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.