Sklep duży, a obsługa niewidoczna, zazwyczaj przy kasie albo na zapleczu. Jeśli ma się pytania albo potrzebne jest ubranie w innym rozmiarze, trzeba się samemu obsłużyć albo przejść przez cały sklep z przymierzalni do kasy, żeby uzyskać jakąkolwiek pomoc. Nie jest to praktyczne, zwłaszcza jeśli robi się zakupy samemu. Duży minus.
Obsługa uprzejma, ale zostaliśmy zamknięci w obiekcie i gdyby nie pani z kawiarni, nie byłoby jak wyjść. Zamknięto obiekt na 10 minut przez czasem, ponoć Pani sprawdzała czy są jeszcze klienci i nikogo nie zauważyła. Zostaliśmy wypuszczeni tylnym wyjściem dzięki uprzejmości osób z kawiarni. Ze względu na roboty drogowe makabryczny dojazd, po ciemku, jak ktoś nie wie, gdzie znajduje się to miejsce, małe szanse na odnalezienie. Wjazd na parking utrudniony, przy niewielkiej nieuwadze można urwać zawieszenie.
Obsługiwała mnie młoda, cierpliwa Pani, przez ponad godzinę odpowiadała na moje pytania i chodziła ze mną między półkami z telewizorami, jak czegoś nie była pewna, cierpliwie wyszukiwała dane w systemie. Gdy podchodzili inni klienci, odsyłała ich do innych pracowników sklepu, duży plus, bo nie ma nic gorszego, jak sprzedawca, który próbuje zająć się naraz kilkoma osobami (co nigdy dobrze nie wychodzi). Minus ogromny, że zostałam wprowadzona w znaczący błąd co do 1 parametru technicznego zakupionego sprzętu (częstotliwość odświeżania - TV miał mieć 1200 Hz, teraz się okazuje, że ma 200!). Kwestię zamierzam wyjaśnić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.