Dziś musiałam wpłacić pieniądze na konto osobiste.
Moje spostrzeżenia:
-brak miejsc parkingowych dla klientów nawet płatnych.
-drzwi wejściowe stylowe dla kamienicy, jednak bardzo ciężko je otworzyć,
-przejście do sali operacyjnej utrudnia bankomat i czekający do niego ludzie
-czynne były 2 stanowiska kasowe
-podeszłam do wolnego(ciesząc się, że szybko będzie) kasjerka odebrała mój dowód i pieniądze i...poszła załatwiać jakieś prywatne sprawy do koleżanki obok, po dłuższej chwili wróciła by ponownie pytać o te same dane
-instytucjonalnie to bank pomimo likwidacji przeze mnie drugiego konta i przekształcenia się z BPH dalej przy operacjach kasowych, które konto
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.