Opinie użytkownika (1)

Po 2 tygodniach...
Po 2 tygodniach od daty zakupu buty zakupione w tym sklepie rozkleiły się w kilku miejscach. Uznając, że czas użytkowania obuwia był bardzo krótki i taka wada nie powinna się pojawić tak wcześnie, udałam się do Galerii Kaskada aby obuwie zareklamować. Buty zostały zabrane do rzeczoznawcy (przy czym musiałam wyrazić zgodę na naprawę obuwia - w innym przypadku ekspedientka powiedziała, że reklamacja zostanie odrzucona) - chociaż logiczne jest, że po tak krótkim czasie użytkowania powinno się zaproponować wymianę. Poinformowano mnie, że po 2 tygodniach mogę się zgłosić po buty - z tym że wcześniej mnie poinformują mailowo. po 15 dniach, na skrzynce mailowej nic nie było. Po wizycie w sklepie zostałam poinformowana że buty będą naprawiane - więc ich nie dostane (chociaż taka była pierwsza wersja ekspedientki). Po pytaniu kiedy mam zgłosić się do klepu - usłyszałam na dniach... Odczekałam cierpliwie 7 dni - maila w tym czasie nie dostała - odwiedziłam sklep i o dziwo buty przyjechały z naprawy. Ku mojemu zaskoczeniu przyjechały w gorszym stanie niż je oddałam. Klej wył na materiale, klejenie było wykonane niechlujnie - było widać pęcherzyki powietrza które pękły i zostawiły dziury w kleju, buty były poobcierane (prawdopodobnie próba starcia kleju który komuś "kapnął" podczas naprawy). Ekspedientka uznała, że jedyne co mogę zrobić to odwołać się od reklamacji. Poprosiłam więc na salę kierownika sklepu - niestety był w tym czasie zajęty. Musiałam odczekać 30 min żeby Pani pojawiła się na sklepie. Jednak z tą panią też nie dało się nic załatwić. Podsumowując: buty kupione na wiosnę - za chwilę lato, noszone 2 tygodnie, zniszczone przez obsługę firmy CCC, brak pieniędzy, brak obuwia = strata klienta

Lina

27.06.2012

CCC

Placówka

Gorlice, Rondo Center Gorlice Biecka Buty CCC 1

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi