Opinie użytkownika (2)

Obsługa wita zawsze...
Obsługa wita zawsze z uśmiechem na ustach i mimo sporadycznych braków w wiadomościach co do obsługi klienta, każdy problem rozwiązywany jest "po cichu", tak aby klient nie odczuł braku kompetencji i jakichkolwiek problemów. Towarzyszy poczucie otrzymania pomocy z każdym problemem, z jakim się zgłosimy. Oby każda usługa medyczna tak się prezentowała..

Lilianna_14

02.12.2011

MEDICOVER

Placówka

Poznań, pl Andersa 5

Nie zgadzam się (2)
Jeśli chodzi o...
Jeśli chodzi o sieć restauracji Sphinx irytujący jest brak stabilności i możliwości oczekiwania pewnych stałych elementów. Jak przystało na sieć standard obsługi i podawanych potraw powinien zapewniać klientowi pewność, natomiast w różnych miejscach w Poznaniu spotkamy się z brakiem znajomości menu przez obsługę różnym sposobem serwowania tych samych dań. Brak kompetencji załogi czy zbyt częsta zmiana personelu?

Lilianna_14

02.12.2011

Sphinx

Placówka

Nie zgadzam się (3)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i na ich podstawie wyciągamy stosowne wnioski. W związku z tym będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem opinie@sfinks.pl. w celu uzyskania szczegółowych informacji, które pozwolą nam na poprawę jakości świadczonych usług. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi