Obsługa wita zawsze z uśmiechem na ustach i mimo sporadycznych braków w wiadomościach co do obsługi klienta, każdy problem rozwiązywany jest "po cichu", tak aby klient nie odczuł braku kompetencji i jakichkolwiek problemów. Towarzyszy poczucie otrzymania pomocy z każdym problemem, z jakim się zgłosimy. Oby każda usługa medyczna tak się prezentowała..
Jeśli chodzi o sieć restauracji Sphinx irytujący jest brak stabilności i możliwości oczekiwania pewnych stałych elementów. Jak przystało na sieć standard obsługi i podawanych potraw powinien zapewniać klientowi pewność, natomiast w różnych miejscach w Poznaniu spotkamy się z brakiem znajomości menu przez obsługę różnym sposobem serwowania tych samych dań. Brak kompetencji załogi czy zbyt częsta zmiana personelu?
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i na ich podstawie wyciągamy stosowne wnioski. W związku z tym będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem opinie@sfinks.pl. w celu uzyskania szczegółowych informacji, które pozwolą nam na poprawę jakości świadczonych usług. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.