Świetna jakość obsługi i właściwe podejście do klienta. Podczas ostatniej wizyty w sklepie w celu kupienia nawigacji GPS, przekonałam się, iż mogę liczyć na fachową pomoc doradcy w sklepie. Miałam wiele wątpliwości, a niezbyt dobrze znam się na tego typu sprzętach. Zadając wiele pytań dotyczących interesujących mnie produktów, otrzymała wyczerpujące odpowiedzi, które w konsekwencji pozwoliły mi dokonać ostatecznego wyboru. Doradca podszedł do mnie z należytą cierpliwością i widać było wszechstronną wiedzę. Nawigację kupiłam i jestem zadowolona.
Podczas wizyty w sklepie, kończąc zakupy zauważyłam otwarcie jedynie 2 kas oraz strefę kas samoobsługowych, do których się udałam. Po ok. 5 minutach czekania dotarłam do wolnego stanowiska samoobsługowego. Podczas kasowania na monitorze wyskoczył komunikat o konieczności poczekania na pracownika tejże strefy. Czekałam. Pani odpowiedzialna, do której obowiązków to należało układała koszyki, więc podeszłam do niej i zapytałam czy może pomóc. Odpowiedziała, że w tej chwili nie może podejść. wróciłam do swojego stanowiska i po około 2 minutach podeszła pani i naprawiła błąd. Zaraz po mnie, podeszła do również czekającego mężczyzny obok, który nie potrafił nabić na kasę artykułu. Zauważyłam pojawienie się długiej kolejki zarówno do kas samoobsługowych, jak i pozostałych 2 z kasjerami. Pracownik zatrudniony do tej strefy powinien być dostępny dla klientów od razu w celu zminimalizowania czasu samoobsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.