Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Liliana_37

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Podczas wizyty w sklepie, kończąc zakupy zauważyłam otwarcie jedynie 2 kas oraz strefę kas samoobsługowych, do których się udałam. Po ok. 5 minutach czekania dotarłam do wolnego stanowiska samoobsługowego. Podczas kasowania na monitorze wyskoczył komunikat o konieczności poczekania na pracownika tejże strefy. Czekałam. Pani odpowiedzialna, do której obowiązków to należało układała koszyki, więc podeszłam do niej i zapytałam czy może pomóc. Odpowiedziała, że w tej chwili nie może podejść. wróciłam do swojego stanowiska i po około 2 minutach podeszła pani i naprawiła błąd. Zaraz po mnie, podeszła do również czekającego mężczyzny obok, który nie potrafił nabić na kasę artykułu. Zauważyłam pojawienie się długiej kolejki zarówno do kas samoobsługowych, jak i pozostałych 2 z kasjerami. Pracownik zatrudniony do tej strefy powinien być dostępny dla klientów od razu w celu zminimalizowania czasu samoobsługi.