Trafiłem do banku w konkretnym celu. Chodziło o wydanie tokena do obsługi konta. Zostałem obsłużony natychmiast po wejściu do oddziału. Obsługa była rewelacyjna. Bardzo szybko otrzymałem to po co przyszedłem oraz otrzymałem klika informacji nt. innych produktów banku które mogły by mnie zainteresować. Pani dobrze zbadała moje potrzeby i oczekiwania produktów które później mi przedstawiła.
Po wejściu do sklepu na początku zostałem potraktowany jako osoba towarzysząca zupełnie innemu klientowi i nikt się mną nie zajął. Jak już się upomniałem o obsługę to sprzedawca powiedział, że już do mnie idzie, po czym zniknął na jakieś 15 min. Po powrocie zadałem mu klika pytań nt. telefonu który chciałem kupić. Sprzedawca nie do końca miał pojęcie co sprzedaje, nie wiedział, że do telefonu jest dołączona karta pamięci, że telefon obsługuje 2 karty SIM oraz nie znał aktualnej ceny telefonu. Cała reszta transakcji przebiegła bezproblemowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.