PEKAOSA DĘBICA ul. Głowackiego 35 .Jest to placówka położona w okolicach dworców PKP i PKS, idealne miejsce dla mieszkańców pobliskich miejscowości,którzy codziennie dojeżdżają do pracy.
Placówka znajduje sie w czteropiętrowym budynku mieszkalnym.Posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych i bardzo mały parking z którego również kożystają okoliczni mieszkańcy.Bardzo trudno tam zaparkować.
Moją wizytę w tym oddziale rozpoczołem w dn.28-10-2010 o godz.12:25 zakończyłem wizyte 12:50
Godziny otwarcia placówki były widoczne na drzwiach wejściowych
Wejście do Oddziału jest czyste
Na zewnątrz placówki na podjeżdzie dla niepełnosprawnych znajduje się bankomat,który jest czynny.
Wokół bankomatu jest czysto i panuje porządek, w placówce jest czysto i panuje porządek.
Materiały informacyjne/reklamowe (broszury, ulotki,plakaty)są umieszczone w miejscach do tego przeznaczonych.
Stanowiska pracy są czyste i uporządkowane
Wszyscy pracownicy ,którzy mnie obsługiwali mieli przypięte,widoczne identyfikatory, nad stanowiskami widoczne są oznaczenia (znaki umożliwiające orientację w placówce)
Po przekazaniu informacji pracownikowi, który mnie zaprosił do obsługi, że chciałbym otworzyć rachunek zostałem skierowany do odpowiedniego stanowisk gdzie zostałem powitany przez obsługującego mnie pracownika, który zapytał w czym może mi pomóc. Niestety ciasne pomieszczenie Banku niezapewniało warunków do zachowania prywatności.
Najpierw pracownik zadawał szczegółowe pytania dla lepszego zrozumienia moich potrzeb dochody,wpływy, ilość wykonywanych przelewów, ilość zleceń stałych, częstotliwość korzystania z bankomatu. Następnie zaproponował mi konto INTRO i dwa różne Eurokonta-Eurokonto Aktywne i Eurokonto Aktywne Plus .
W jasny i zrozumiały sposób przedstawił mi oferowany produkt – jego najważniejsze zalety i korzyści płynące z jego posiadania następnie zostałem poinformowałnyo opłatach,kosztach prowadzenia rachunku i o dodatkowy korzyści płynące nie tylko z samej oferty ale również profity wynikające z faktu bycia klientem Banku Pekao S.A. ( ilość placówek, ilość bankomatów)
Na koniec pracownik zaproponował podpisanie umowy otwarcia konta.
Kiedy stwierdziłem, że chcę się jeszcze zastanowić otrzymałeś materiały marketingowe ( Ulotka ogólna dla klientów indywidualnych,informacje o PKO24 ).
Pracownik zaproponował kolejne spotkanie lub kontakt telefoniczny i wręczył mi wizytówkę następnie pracownik podziękował za rozmowę i pożegnał się.
Czas trwania spotkania z pracownikiem minut: 20 min
Zaproponowana oferta w dużym stopniu była dopasowana do moich potrzb.
W dniu 22-10-10r za namową kolegi udałem się do Banku PEKAO S.A. w celu zainwestowania w fundusze kwoty ok 50 tyś na okres około trzech lat.Przy czym chciał bym być obsługiwany przez osobistego doradcę.Przed bankiem na ul. Kościuszki 6 w Dębicy znajduje się duży parking, z kilkoma miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.Na budynku widnieje duże dobrze widoczne logo banku.Na ścianie przy wejściu i drzwiach wejściowych duży napis z godzinami otwarcia placówki.Na schodach wejściowych i wewnątrz banku panuje czystość i porządek,podłoga zabezpieczona wycieraczkami.W przedsionku banku znajdują się dwa wolno stojące bankomaty,które w chwili mojego wejścia są czynne.Po wejściu na sale operacyjną banku dostrzegłem regały z równo poukładanymi ulotkami dla klientów.Sala operacyjna składa się z trzech stanowisk doradców klienta z czego przy dwóch znajdowali się pracownicy ,dwóch przeszklonych boksów Centrów Doradztwa VIP a w głębi sali znajdują się punkty obsługi klient indywidualnego Na sali oczekiwało pięciu klientów,Którzy mogli oczekiwać na wygodnych krzesłach i czteroosobowej kanapie .Po kilku sekundach od mojego wejścia do banku zostałem zauważony przez jednego z doradców klient i zaproszony do stanowiska obsługi.Pracownik był ubrany w garnitur z krawatem,i miał widoczny identyfikator,na biurku panował porządek, bez zbędnych dokumentów i innych materiałów.Po zapoznaniu się z moimi potrzebami i oczekiwaniami w stosunku do banku, pracownik skierował mnie do Centrum Doradztwa VIP.Pracownica tego centrum przywitała się ze mną przedstawiając się z imienia i nazwiska i poprosiła o zaczekanie ponieważ obecnie obsługuje innego klienta. Oczekiwałem ok. 15 min.i po zakończeniu rozmowy z klientem Pani wyszła i osobiście zaprosiła mnie na rozmowę.Spotkanie moje z doradcą odbyło się w warunkach zapewniających dyskrecję.Pracownica banku najpierw zapytał jakie są moje potrzeby i oczekiwania a następnie za pomocą Nawigatora Inwestycyjnego przedstawiła mi plan inwestycyjny i poinformowała mnie o długoterminowym inwestowaniu w fundusze.Zaproponowała mi założenie konta,oraz usługę PEKAO24 umożliwiającą bezpieczne zarządzanie środkami zgromadzonymi na rachunku przez internet i tel.stacjonarny lub komórkowy.Informacje zostały mi przekazany w sposób rzetelny i wyczerpujący.Doradca Osobisty wykazała zainteresowanie moimi potrzebami i potraktowała mnie indywidualnie.Oprócz niezbędnych informacji na temat inwestowania otrzymałem również materiały informacyjne, wizytówkę do bezpośredniego kontaktu z pracownikiem,który zna moje potrzeby w zakresie inwestowania wolnych środków i chętnie mi pomorze w bezpiecznym ich zainwestowani w Fundusze Pionier.Na koniec Doradca upewnił się czy wszystko zrozumiałem i podsumował rozmowę,zachęcając mnie do ponownego kontaktu w celu rozpoczęcia inwestycji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.