Opinie użytkownika (3)

Podczas obsługi kasjerka...
Podczas obsługi kasjerka prowadziła prywatne rozmowy z innym pracownikiem Tesco (mężczyzna). Rozmowa dotyczyła ich dzieci, spraw w szkole itp. Praca kasjerki wyglądała tak, że rozmawiała z mężczyzną przesuwając produkty przed czytnikiem kodów paskowych nie zauważając praktycznie klientów (byłem z żoną). Po zeskanowaniu wszystkich produktów podała kwotę do zapłacenia i kontynuowała rozmowę. Poczuliśmy się niepotrzebni.

Krzysztof_520

22.10.2009

Tesco

Placówka

Wrocław, Czekoladowa 5-22, Kobierzyce

Nie zgadzam się (32)
Kaulfand oferuje dla...
Kaulfand oferuje dla klientów nagrodę dla tych osób, które znajdą przeterminowany produkt. Nagrodą tą jest bon pieniężny na kwotę 5 zł, który można zrealizować w sieci Kaufland. Znalazłem przeterminowane o 6 dni filety śledziowe i zgłosiłem ten fakt pani kasjerce, obserwując jednocześnie jak potoczy się sprawa. Kwota 5 zł nie jest czymś o co warto się kłócić, ważny był dla mnie sposób w jaki zrealizowana jest reklama rozwieszona nad kasami. Pani kasjerka nie wiedziała co ma zrobić z przeterminowanym produktem i wezwała inną panią, która była prawdopodobnie jej przełożoną. Wezwana kobieta bez słowa zabrała produkt i zniknęła. Spytałem kasjerki co będzie z realizacją sloganu, który wisi nad jej głową. Odparła, że nie wie. Skierowała mnie do punktu informacyjnego. Zaciekawiony jak rozwinie się akcja, zgłosiłem się do punktu obsługi klienta i spytałem czy mogę dostać 5 zł za przeterminowany produkt, który znalazłem, przekazałem kasjerce, a ta oddała do swojej przełożonej. Pracownik obsługi klienta stwierdził, że nie wie o co chodzi. Po mojej serii pytań okazało się, że "ktoś" jednak dostarczył mu filety śledziowe i znalazł je ukryte za skoroszytami. Następnie pojawił się człowiek, który zmywał podłogę przy pomocy wózka do czyszczenia podłóg, zamienił cicho z pracownikiem punktu obsługi klienta kilka słów i wrócił do zajęć. Po chwili pracownik punktu zaczął wypisywać bon na sumę 5 zł. Po sporych komplikacjach otrzymałem ostatecznie bon.

Krzysztof_520

22.10.2009

Kaufland

Placówka

Poznań, Aleja Solidarności 42

Nie zgadzam się (15)
Na parkingu dla...
Na parkingu dla klientów dwa pasy ruchu (oznakowane poziomymi znakami) są zablokowane przez wózki dla kupujących. Budka na wózki ma długość około 4m, zaś ciąg wózków wstawionych jeden za drugim ma długość około 20m. W ten sposób osoba ustawiająca wózki rzadziej je ustawia ale blokuje tym samym ruch samochodów na parkingu. Nie zdarza się to po raz pierwszy.

Krzysztof_520

22.10.2009

Kaufland

Placówka

Poznań, Aleja Solidarności 42

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi