Opinia użytkownika: Krzysztof_520
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Kaulfand oferuje dla klientów nagrodę dla tych osób, które znajdą przeterminowany produkt. Nagrodą tą jest bon pieniężny na kwotę 5 zł, który można zrealizować w sieci Kaufland. Znalazłem przeterminowane o 6 dni filety śledziowe i zgłosiłem ten fakt pani kasjerce, obserwując jednocześnie jak potoczy się sprawa. Kwota 5 zł nie jest czymś o co warto się kłócić, ważny był dla mnie sposób w jaki zrealizowana jest reklama rozwieszona nad kasami. Pani kasjerka nie wiedziała co ma zrobić z przeterminowanym produktem i wezwała inną panią, która była prawdopodobnie jej przełożoną. Wezwana kobieta bez słowa zabrała produkt i zniknęła. Spytałem kasjerki co będzie z realizacją sloganu, który wisi nad jej głową. Odparła, że nie wie. Skierowała mnie do punktu informacyjnego. Zaciekawiony jak rozwinie się akcja, zgłosiłem się do punktu obsługi klienta i spytałem czy mogę dostać 5 zł za przeterminowany produkt, który znalazłem, przekazałem kasjerce, a ta oddała do swojej przełożonej. Pracownik obsługi klienta stwierdził, że nie wie o co chodzi. Po mojej serii pytań okazało się, że "ktoś" jednak dostarczył mu filety śledziowe i znalazł je ukryte za skoroszytami. Następnie pojawił się człowiek, który zmywał podłogę przy pomocy wózka do czyszczenia podłóg, zamienił cicho z pracownikiem punktu obsługi klienta kilka słów i wrócił do zajęć. Po chwili pracownik punktu zaczął wypisywać bon na sumę 5 zł. Po sporych komplikacjach otrzymałem ostatecznie bon.