brak na niektórych artykułach cen, niektóre ceny nie dotyczą artykułów przy których są eksponowane i największy bałagan cenowy jest na stoisku z artykułami mlecznymi a w szczególności masła.
Na stoiskach AGD i innego sprzętu bardzo trudno uzyskać od pracownika informacji o tym sprzęcie.
Brak wyposażenia sklepu w koszyki plastikowe na drobne zakupy, obsługa opryskliwa i brak możliwości zasięgnięcia informacji na temat towaru. Plusem jest to, że w przypadku dużych kolejek natychmiast uruchamiana jest następna kasa, bałagan w miejscu postoju wózków
agent PZU SA na umówione spatkanie w domu przybył punktualnie schludnie ubrany interesował się sposobem zabezpieczenia domu, jakie zamontowane są drzwi zewnętrzne, jak zabezpieczone są okna, zachowywał się kulturalnie i nie mam uwag na -
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.