Powitanie klienta miłe, przyjęcie samochodu do serwisu terminowe, pytania doradcy czytelne, oferta usługi wyceniona przed przyjęciem pojazdu, przegląd wykonany terminowo z zachowaniem proponowanej ceny. Auto umyte po przeglądzie
Pracownik komunikatywny, wiedza z zakresu przedstawianej oferty odpowiednia, odpowiedzi na zadawane pytania szybkie i wyjaśniające wątpliwości. Otrzymana oferta w formie UMOWY (dostarczona kurierem, z którym umawiałem się trzy razy na kolejne terminy dostarczanej przesyłki) mało czytelna i zrozumiała. Brak podsumowania i podania kosztów, które ponosił będzie klient. Firma kurierska ma wpływ na niską ocenę obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.