Po wejściu do sklepu szukałem pracownika w celu uzyskania informacji o dostępności szukanego produktu. Niestety nie znalazłem więc udałem się po pomoc do kas. Czekałem do momentu gdy pracownik skończy obsługę stojących w kolejce osób. Pracownik wskazał mi ręką gdzie znajdę interesujący mnie produkt.
Gdy wszedłem do sklepu, pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to brak wózków/koszyków przy wejściu. Podłoga była czysta, wejście do sklepu schludne i zadbane. W jednej z wag przy stoisku warzywa/owoce zabrakło naklejek cenowych. Poza tym produkty były dobrze ułożone, świeże. Pracownik, którego napotkałem jako pierwszego ukłonił mi się i powiedział "dzień dobry". Pani przy kasie przywitała mnie z uśmiechem i pożegnała "do widzenia, zapraszam ponownie".
Jesteśmy wdzięczni, że zadał Pan sobie trud, by dokonać oceny naszego marketu w Legionowie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej,
aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.