Oddział hipotecznyObsłużyl mnie p.Jakub. Była kolejka więc musiałem zaczekać, ale doradca zauważył mnie od razu i poprosił abym zaczekał wskazując miejsce do spoczynku. Następnie po jakichś 15 minutach zaprosił mnie do stanowiska, wstając i wskazując miejsce. Pan Jakub wysoki blondyn, ciemny garnitur, biała koszula. Doradca zadawal dużo pytań, w tym otwarte, następnie językiem korzyści przedstawiał ofertę posługując się materiałami reklamowymi. Dopytywał o jasność swoich sformułowań i prosił o zadawanie pytań. Na koniec wręczył mi wraz z ulotkami i symulacjami trzy wizytówki prosząc o rekomendacje. Pożegnał się wstając. Obsługa na świetnym poziomie. Polecam
Bank BPH Lubartowska 10 LublinPlacówka nieduża, trzy stanowiska, ruch nieduży. Powitała mnie p.Małgorzata na stojąco, zaprosiła do stanowiska, wskazała miejsce do siedzenia i poczekała aż usiądę pierwszy. P. Małgorzata włosy blond do ramion, ciemny żakiet, spódnica do kolan. Zapytała o cel wizyty a następnie zadawała pytania otwarte, poinformowała mnie o celu ich zadawania. Następnie przedstawiła ofertę posługując się ulotką, zaznaczała na niej najważniejsze rzeczy, aby łatwiej było je zapamiętać. Następnie zapytała czy wszystko jest jasne i spytała o wątpliwości. Na sam koniec wręczyła mi daną ulotkę wraz z wizytówkami i zaprosiła do kolejnej wizyty. Pożegnała mnie stojąc. Wizytę oceniam bardzo dobrze, pelna kompetencja i empatia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.