Opinia użytkownika: Krzysztof_1584
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Oddział hipotecznyObsłużyl mnie p.Jakub. Była kolejka więc musiałem zaczekać, ale doradca zauważył mnie od razu i poprosił abym zaczekał wskazując miejsce do spoczynku. Następnie po jakichś 15 minutach zaprosił mnie do stanowiska, wstając i wskazując miejsce. Pan Jakub wysoki blondyn, ciemny garnitur, biała koszula. Doradca zadawal dużo pytań, w tym otwarte, następnie językiem korzyści przedstawiał ofertę posługując się materiałami reklamowymi. Dopytywał o jasność swoich sformułowań i prosił o zadawanie pytań. Na koniec wręczył mi wraz z ulotkami i symulacjami trzy wizytówki prosząc o rekomendacje. Pożegnał się wstając. Obsługa na świetnym poziomie. Polecam