W podanym dniu odwiedziłem Urząd Pocztowy Stalowa Wola 9 w celu odebrania przesyłki poleconej. Pomimo, że byłem trzeci w kolejce do okienka na obsługę doczekałem się po ok 0,5h. Brak prawidłowej organizacji pracy powodował, że klienci musieli cierpliwie czekać na przesyłki, których pracownik Poczty nie potrafił szybko odnaleźć. Nastąpiła także nieoczekiwana przerwa w obsłudze klientów ponieważ pani obsługująca klientów nieoczekiwanie opuściła miejsce pracy na ok. 10 minut bez jakiejkolwiek informacji. Druga pracownica obsługująca sąsiednie "okienko" przekazała informację, że koleżanka zaraz wróci i żeby cierpliwie oczekiwać na jej powrót.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.