Opinie użytkownika (3)

Wizyta odbyła sie...
Wizyta odbyła sie 5.02 o godz. 20:00 w sklepie Rituals w jednym z centrów handlowych w Łodzi. Całość trwała około 30 minut i w tym czasie kupiłem Perwfum oraz piankę do kąpieli za łączną kwotę 210zł. Gdy wszedłem do sklepu widoczne były dwie pracownice. Jedna w czarnych upiętych włosach, wysoka, w wieku ok. 30lat. Druga sprzedawczyni miała ciemne włosy upięte w kucyk, średniego wzrostu w wieku również ok, 25lat. Oprócz mnie był jeszcze 1 klient widoczny na sklepie. Po wejściu obie pracownice powitały mnie miłym "dzień dobry" oraz uśmiechem co było satysfakcjonujące bo poczułem się zauważony. Po podejściu do regalu z perfumami jedna z Pań (wysoka w czarnych upiętych włosach) zapytała mnie czy znam Markę. Na odpowiedź, że kojarzę zaproponowała mi herbatę (pyszna) i opowiedziała o firmie. Rozmowa rozpoczęła sie w sposób przyjazny i z usmiechem. Badając moje potrzeby zaprosiła mnie do "wodnej wyspy" w celu przetestowania produktów. Pani nałożyła na moje dłonie peeling i wmasowując go opowiadała o rytuałach. Następnie wróciliśmy do perfum gdzie Pani opowiadała mi o nutach zapachowych w każdym z zapachów. Podczas finalizacji Pani zaproponowała mi piankę myjącą z rytuału który najbardziej spodobał mi się przy wodnej wyspie. W związku z doborem produktu i przekroczeniu odpowiedniej kwoty Pani zapisała mnie do newslettera oraz dała mi prezent. Całość wizyty przebiegła niesamowitej atmosferze. Zostałem zaopiekowany od A do Z. Obsługa absolutnie na najwyższym poziomie. Pewne jest, że jeszcze wrócę do tego sklepu i polecę go innym.

KrzysztofKucharski_BYBL

06.02.2024

Rituals

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta odbyła sie...
Wizyta odbyła sie 3.02 o godz. 15:30 w sklepie Kazar w jednym z centrów handlowych w Łodzi. Całość trwała około 40 minut i w tym czasie szukałem dla siebie skórzanych sztybletów. Po wejściu do sklepu na sali sprzedaży były dwie pracownice a trzecia po chwili wyszła z zapleczna. Od razu zostałem zauważony i powitany miłym uśmiechem oraz serdecznym "dzień dobry". Pomimo wielu klientów Obsługa szybko do mnie podeszła. Zostałem zapytany jakich butów poszukuję. Po opisaniu Pani moich potrzeb od razu pokazała mi 3 modele. 2 z nich średnio mi się podobały, ale trzeci idealnie wpasował się w moje potrzeby. Zostałem zapytany o rozmiar po czym Pani poszła go szukać. Niestety mojego rozmiaru nie było, ale Pani zaproponowała mi 2 rozwiązania: 1) sprawdzenie dostępności w innym salonie, 2) sprowadzenie potrzebnego rozmiaru jeśli będzie taka możliwość. Całość wizyty przebiegła w miłej i sympatycznej atmosferze. Miałem poczucie że Pani szczerze chce mi pomóc i wypuścić mnie ze sklepu zadowolonego. Odniosłem wrażenie, że obsługa w tym sklepie jest kompetentna i nastawiona na pomoc klientowi. Pewne jest, że jeszcze wrócę do tego sklepu i polecę go innym. Obsługiwała mnie Pani Justyna. kkucharski.1990@gmail.com

KrzysztofKucharski_BYBL

06.02.2024

Kazar

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Wizyta odbyła sie...
Wizyta odbyła sie 18.10 o godz. 17:00 w sklepie Vistula w jednym z centrów handlowych w Łodzi. Całość trwała około 20 minut i w tym czasie kupiłem jedwabny, granatowy krawat w geometryczne wzory o wartości 129zł. Gdy wszedłem do sklepu widoczne były dwie pracownice. Jedna w czarnych upiętych włosach, średniego wzrostu, ubrana na czarno w wieku ok. 45lat. Druga sprzedawczyni miała blond włosy do ramion, średniego wzrostu w wieku również ok, 45lat. Oprócz mnie był jeszcze 1 klient widoczny na sklepie. Po wejściu obie pracownice powitały mnie miłym "dzień dobry" oraz usmiechem co było satysfakcjonujące bo poczułem się zauważony. Po podejściu do regalu z krawatami Pani w czarnych włosach zapytała na jaką okazję szukam krawata. Rozmowa rozpoczęła sie w sposób przyjazny i z usmiechem. Pani zaprosiła mnie do biurka gdzie wyłożyła krawaty które mi się spodobały oraz pokazała alternatywne wzory i kolory, które mogłyby pasować do przedstawionej przeze mnie okazji. Pani pokazała mi również dwa sposoby wiązania krawatów co uważam za bardzo przydatne. Przed finalizacją transakcji Pani poinformowała mnie o aktualnych promocjach, a przy płatności zaproponowała zakup karty podarunkowej. Całość wizyty przebiegła w miłej i sympatycznej atmosferze. Miałem poczucie że Pani szczerze chce mi pomóc i wypuścić mnie ze sklepu zadowolonego. Odniosłem wrażenie, że obsługa w tym sklepie jest kompetentna i nastawiona na pomoc klientowi. Pewne jest, że jeszcze wrócę do tego sklepu i polecę go innym.

KrzysztofKucharski_BYBL

23.10.2023

VISTULA

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi