Opinie użytkownika (2)

Chciałem wpłacić pieniądze...
Chciałem wpłacić pieniądze na moje konto w Banku Pocztowym jednak Pani w okienku nie do końca wiedziała co ma zrobić, musiała zapytać koleżanki w okienku obok, mimo tego oceniam, że była miła.Bank Pocztowy oferuje bezpłatne konto bankowe oraz bezpłatne konto bankowości elektronicznej. Jest to dobra oferta dla każdego.Organizacja i czas obsługi jest piętą Achillesową tego banku. Nie można dokonać wpłaty bezpośrednio w okienku, lecz trzeba podejść do stoiska z drukarką w innym miejscu. Następnie znowu trzeba się udać do okienka przy którym zazwyczaj stoi już pięć osób. I czeka się w najlepszym przypadku 10 min, a gdy ktoś przed nami bierze kredyt nawet 45 minut.

Krzysiek_18

15.02.2013

Bank Pocztowy

Placówka

Malbork, 17 Marca 38

Nie zgadzam się (0)
Personel w banku...
Personel w banku był bardzo uprzejmy, było widać, że panuje tam zdrowa atmosfera wśród pracowników. Celem mojej wizyty było założenie lokaty terminowej. Pracownik pomógł mi w wyborze najlepszej opcji, tak aby oprocentowanie było optymalne oraz długość lokaty była dostosowana do moich potrzeb.Zachowanie osób tam pracujących było bez zarzutu, wręcz można by powiedzieć, że życzliwe. Ubiór taki jak we wszystkich bankach zunifikowany. Bank Santander oferuje wszystkie nowoczesne usługi związane z bankowością, tak więc nie ma sensu opisywać szczegółowo oferty. Lokaty terminowe (szczególnie te na dłuższy okres) są konkurencyjne na rynku.W banku spędziłem około 15 minut, zostałem obsłużony natychmiastowo, bez zbędnej zwłoki.Placówka mieści się w przedwojennej kamienicy, lecz jest wykończona według najnowszych standardów panujących na rynku bankowości.

Krzysiek_18

15.02.2013

Santander Consumer Bank

Placówka

Malbork, Kościuszki 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi